wtorek, 1 stycznia 2013

Imagin z Harry,Zayn i Louis.


                                     Imagin z Harry,Zayn i Louis.

Jesteś w związku z Harrym bardzo się kochacie wszyscy z zespołu cie lubią z wzajemnością, tylko Zayn się dziwnie zachowuje w stosunku do ciebie pisze smsy że chce się z tobą spotkać. Ty miałaś tego dość kochałaś Harrego ale potajemnie podoba ci się Zayn bo jest naprawdę śliczny, opiekuńczy i mądry, ale ty miałaś Harrego on cie kochał z wzajemnością. Nigdy byś mu nie wbiła nóża w plecy. Pewnego dnia obudziłaś się, tak jakby nieznanym ci łóżku koło ciebie czekało śniadanie i sok pomarańczowy, a ty byłaś odziana tylko w biła męska koszulę, głowa ci pękała, byłaś prawie pewna że jesteś z Harrym w jakimś hotelu bo nic nie pamiętasz. Oprócz tego że wyszłaś z Harrym i Zaynem do klubu tak z Zaynem Harry się uparł. Usłyszałaś szum prysznica to ci przerwało rozmyślanie krzyknęłaś:

Ty – To ty kotku ?!

Usłyszałaś taaak ucieszyłaś się chociaż głos wydał ci się inny ale znajomy. Nagle z łazienki wyszedł nagi Zayn ty zaczęłaś krzyczeć:

Ty – Co ty robisz! Ubierz się!!!

Zayn – A co nie podam ci się nagi ? (z uśmiechem)

Ty – Nie w ogóle mi się nie podobasz ! Gdzie jest Harry?

Zayn -Co nie podobam ci się to dlaczego się ze mną przespałaś? Hmmm

Ty – Co ja niee nic takiego nie pamiętam! Gdzie jest Harry ?

Zayn – Harrego nie ma i nie będzie! (powiedział z temperamentem)

Ty – Co to znaczy ? (przerażona)

Zayn – Zobacz jaki słodki filmik mu wysłałem z tobą i ze mną w roli głównej!!!

Zaczełaś płakać i krzyczeć podeszłaś do mulata zaczełaś lekko i bezsilnie okładać pięściami jego nagi tors.

Ty – Dlaczego ty mnie tak nienawidzisz !?

Zayn – (złapał cię za ręce) To nie tak, ja cię kocham i musiałem to zrobić. Harry cię skrzywdził. Przytul mnie i pogadamy.

Zaczarowana jego urokiem nie protestowałaś. Chłopak cię przytulił. Uspokojłiaś się i czekałaś na to żeby ci to wyjaśnił.

Zayn – No to Harry cię zdradził....

Ty – (przerwałaś) Jak to ? To nie możliwe! Niby z kim.?

Zayn – Uspokuj się daj mi dokończyć.

Ty – No dobra.

Zayn – Harry zdradził cię w pewnym sęsie ja ci to muszę powiedzieć bo już nie mogę na to patrzeć.

Ty – Na co ?

Zayn – (wybuchł załamującym się głosem) Na Harrego całującego się po kątach z Louisem.

Ty – Co to nie możliwe nie wierze ci !!!

Zayn – To zadzwoń i się spytaj.

Podał ci telefon.
                                  Rozmowa telefoniczna:

Harry – Tak ?

Ty – Cześć.

Harry - Nie spodziewałem się. Błagam wybacz mi nie chciałem cię zdradzić tak wyszło. Niedawno odkryłem że jestem gejem przepraszam możemy się przyjaźnić wszyscy. Zayn jest z tobą ja z Louisem i jakoś to będzie. Proszę!

Ciebie totalnie zamurowało nie wiedziałaś co o tym myśleć rozłączyłaś się. Łzy napłyneły ci do oczu. Malik przytulił cię.

Zayn – Bądzi ze mną. Proszę.

Ty – Dobra nawet muszę ci się przyznać że się podkochiwałam w tobie. Tylko wyjaśnij mi jedno jak to się stało że Harry poszedł do domu a my poszliśmy do ciebie i się przespaliśmy?

Zayn – Upiliście się Harry po pijaku wygadał mi wszystko gdy ty tańczyłaś. Przyjechał po niego Louis bo Harry był nieźle wstawiony a ja ciebie zabrałem do siebie. Ty zaczełaś się do mnie dobierać ja nie protestowałem bo cie kochałem. I tak to jakoś wyszło. Dlaczego się śmiejesz a nie jesteś wściekła że cię zdradził ?

Ty – Bo on mnie nie zdradził tylko zmienił orjętację tylko mi się robi przykro kiedy pomyśle że mogę jeszcze coś czuć do niego ale przytobię zapomnę. Acha i możemy się z nimi przyjaźnić.

Zayn – (zadowolony) Żartujesz ?

Ty – Nie mówię totalnie poważnie jesteś niesamowita (pocałowałaś Zayna.)

Ogarneliście się i zadzwoniliście do chłopaków prosząc o spotkanie. Spotkaliście się i powtórzyłaś im to wszystko każdy to zaakceptował. Wyszliście na spacer gadaliście i śmialiście się.

Ty – Tylko ty mnie nie zostaw dla chłopaka. (z uśmiechem)

Zayn – Nie obiecuje ! Zaczął się śmiać.,
                                          Proszę o komentarze !
                                                                                                         Tomlinsonowa

2 komentarze: