czwartek, 27 grudnia 2012

Fakty o Liam Payne


Liam Payne -Fakty

-One Direction i Directioners są rodziną, aż do końca. ~ Liam Payne.
-Najlepsza rzecz w byciu chłopakiem? Liam : Cóż, to męski świat!
-Najlepsza rzecz w byciu w One Direction? Liam : Nigdy się nie nudzić.
-Ochrona : Niall, Liam! Liam *przytula fankę* JESTEM ZAJĘTY!
-Liam najbardziej lubi brunetki.
- "Widelce to przyszłość" ~ Liam Payne
- Właśnie dobrze jest porozmawiać z Liamem na poważne rzeczy. Jeśli czujesz że masz dołek, przyjdź i porozmawiaj z tatusiem Liamem. - Louis Tomlinson
-  Raz jako dziecko chciałem pływać z moimi rybami akwariowymi. Ale teraz tego żałuję. Przypadkowo zmyłem je, kiedy oczyszczałem wodę. ~ Liam Payne.
- Ogolić głowę całkowicie albo nigdy w życiu nie mieć własnego żółwia? Liam : ..... Nigdy nie? Ja ogolić głowę!
- Kto jest najbardziej znanym kontaktem do którego możesz zadzwonić teraz? Liam : Najsłynniejszy kontakt jaki mam to ... ty. (Harry).
- To wszystko czego potrzebuję. Trochę ciasteczek, trochę mleka i wy. ~ Liam Payne.
- Będę szturchać was do zakupu nowego albumu. ~ Liam Payne.
- Na randkę ja zwykle wybieram siedzenia na tyłach kina, więc mogę całować dziewczynę cały czas. ~ Liam Payne.
- Liam jest bardzo dojrzałym facetem. I podziwiam go za to. ~ Harry Styles.
-  Nie czujemy się niezręcznie gdy fanki rzucają w nas lub na scenę staniki. Jesteśmy nastoletnimi chłopakami! ~ Liam Payne.
- Czasem myślę o tym żeby wrócić do domu i odpocząć, pograć na dworze, być znów zwykłym sobą. Po prostu się zrelaksować. Myślę o tym żeby w przyszłości zrobić przerwę, moja dziewczyna mówi mi że powinienem odpocząć, wyjechać gdzieś za granicę i po prostu oderwać się od wszystkiego. Zobaczymy.. ~ Liam Payne.
- Niektórzy fani są zazdrośni, ale muszą zdawać sobie sprawę, że jesteśmy realizacją naszych marzeń. ~ Liam Payne.
- Jeśli mógłbyś zmienić imię na inne, to jakie by to było? Liam: Zayn Tomlinson.
-  Jeśli miałbyś różdżkę jaki pierwszy czar byś rzucił? Zayn i Liam: Wingardium Leviosa. Liam:*Udaje, że się unosi. Zayn, opuść mnie na dół!Zayn: Opuszczę cię za trzy, dwie.. Louis: Siadaj!
- Jeśli spytasz Liama o to czy zrobi coś dla naszych fanów, on zawsze zrobi. ~ Louis Tomlinson.
-  To czyni mnie szczęśliwym za każdym razem, kiedy czytam wiadomości od fanów. Ale czasami sprawiają, że płaczę. ~ Liam Payne.
-Pierwsza miłość nigdy nie umiera. Ale prawdziwą miłość, można zakopać żywcem. ~ Liam Payne.
- Liam płakał raz z powodu fana. To coś związanego z łyżkami. ~ Louis Tomlinson.
- Liam jest bardzo dobrym facetem. Będzie bardzo dobrym tatusiem pewnego dnia. ~ Niall Horan.
-  Myślę, że to co sprawia, że Niall jest piękny to są jego blond włosy, jego irlandzki akcent i osobowość. ~ Liam Payne.
- *W ankiecie w pytaniu "Urodziłem się..", gdzie trzeba było napisać miejscowość* Liam : 29 sierpnia 1993 r.
-Liam : *patrząc na sutki Hazzy* Dajcie spojrzeć! O WOW.. ten.. ughhhh spójrzcie na ten, jest naprawdę duży i.. uu.
- Ulubionymi owocami Liama są pomarańcze.
- "Bez czego nie możecie żyć?" Liam: "Bez produktów do włosów", Zayn: "Bez kurczaka.", Niall: "Bez spania.", Harry: "Bez komórki.", Louis: "Bez mojej mamy."
- "Kiedy byłem mały zawsze powtarzałem, że chcę brata. Teraz mam czterech!" - Liam.
- Mój najlepszy przyjaciel w zespole to... LouZaHaNiall! ~ Liam Payne
- Potajemnie jestem fanem Justina Biebera. ~ Liam Payne
- Szukam dziewczyny, która jest troche nieśmiała i lubi być w towarzystwie. ~ Liam Payne
- *Liam czyta pytanie* Jaki jest twój ulubiony typ żółwia? Liam: Nie znam się na żółwiach… lubię żółwiowe żółwie.
- *Liam do fanek* Dzięki za czekanie w kolejce do nas. Bardzo Wam dziękuje.
-  Nigdy nie spotkałem osoby, która kochałaby jedzenie tak mocno, jak Niall... ~ Liam Payne
- *Liam do fanek na ulicy* Cześć! Macie ubrane bardzo kolorowe spodnie!
- Gdy kiedykolwiek jestem smutny wyobrażam sobie dzieci rodzące sie z wąsami. ~ Liam Payne
- Najlepsza rzecza w byciu w zespole, jest taka, że masz ciągle przy sobie 5 kumpli. ~ Liam Payne
- Jak radzisz sobie z zerwaniem? Liam : Jem czekoladę.
- Niall i Harry mają najlepsze pisma. ~ Liam Payne.
- Myślę, że to okropne jak ludzie mogą robić tak paskudne rzeczy i nie pomyśleć nawet jaki to ma wpływ i efekt. ~ Liam Payne.
- *Do dziewczyny, która obrażała Danielle*. Liam : Zostaw ją w spokoju.
- Jak tak w ogóle możesz mówić? Mam nadzieję, że jesteś z siebie zadowolona. Dla wszystkich innych to wygląda dziwnie. Gdybym był tobą usunąłbym to. ~ Liam Payne.
- Ulubiona woda po goleniu? Liam : Paco Rabanne’s 1 Million.
-  Ulubiony produkt do uwodzenia. Liam : Wosk do włosów.
- Liam jako dziecko został ugryziony w kostkę, przez węża.
-  Liam: Chciałbym zjeść Zayna. Nie wiem dlaczego, ale chciałbym.
- Jeśli chodziłeś do szkoły z Liamem, zazwyczaj mogłeś go znaleźć na końcu klasy piszącego wiersze.
-  Chłopcy czasami nazywają Liama 'terapeuta', bo daje najlepsze porady.
- Zjadł kiedyś 18 skrzydełek kurczaka na raz
-  Kiedy był dzieckiem musiał dostawać 32 zastrzyki dziennie , by przeżyć. 
-Uwielbia filmy Disneya , a zawłaszcza Toy Story.
-  Uwielbia niebieskie oczy.
-  Dał kiedyś fance swój numer telefnu
- Liam zamierza wyjść za mąż w wieku 26 lat.
- Uwielbia oddanych fanów , myśli , że są uroczy
- Jeśli potrafiłby śpiewać jak jakaś inna gwiazda, wybrałby Justina Timberlaka.
- Liam powiedział, że nie może żyć bez żelu do włosów i Nialla.
-  Woli Miley od Seleny.
-  Liam musiał zmienić swój numer telefonu, ponieważ wyciekł on do internetu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz