sobota, 29 grudnia 2012

Imagin z Louisem cz 4/5


                                     Imagin z Louisem cz 4/5                                                        Zaczęliście się całować. Ty pogrążona w namiętnych pocałunkach nie odpowiedziałaś. Zrobiliście to z miłości bo on ciebie również kochał. Trochę was poniosło gdy chłopcy słodko spali wy spędzaliście namiętne i upojne chwile.
                                                        Rano
Chłopaki wpadają do waszego pokoju bez pukania wy spaliście na nago a kołdrą byliście przykryci tylko do połowy. Ty i Louis przebudziliście się. Lou szybko przykrył twoje piersi kołdrą. Chłopaki dostali banana na twarzy.

Harry – Widzę że nieźle się tu działo tej nocy.

Louis – Idźcie już stąd przyjdźcie za godzine.

Zayn – Dobra chłopaki chodzimy dajmy im się ubrać hahah .

Liam – Chodzicie na śniadanie.

Niall – To jest bardzo dobry pomysł !!!

Harry – Dobra chodzicie idziemy.

Louis – Dzięki
                                             (chłopaki wyszli)
Ty – I co teraz? (przerażona)

Louis – Nic.

Ty – Jak to nic nikomu nie mówmy wiedzieć mogą tylko chłopaki i moja najlepsza przyjaciółka.

Louis – Świetny pomysł tylko dlaczego chcesz się ukrywać ?

Ty – Co z Elanor hmm ? Wykorzystałeś mnie!!! zapomniałam że jesteście razem jak mogłam być taka głupia.

Louis – Nie mów tak jesteś wspaniała nie martw się (ze śmiechem)

Ty – Z czego się cieszysz ? Z tego że mnie przeleciałeś !!! (z płaczem)

Louis – Nie to nie tak jak myślisz Zaufaj mi wszystko będzie dobrze.

Ty – Ufam ci !
                                          Ostatnia część jutro !
                                                                                                         Tomlinsonowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz