piątek, 28 grudnia 2012

Imagin z Louis cz 3/5


                                      Imagin z Louis cz 3/5

Liam,N,Z,H – Ale [T.I] jest super nie dość że sexy to mądra i zabawna.
Louis – Pewnie że tak od razu to wiedziałem jak ktoś mógł pomyśleć inaczej!
Niall – Ja z nią będę spa. (Niall nie był świadom że ty kochasz Lou).
Z,H,Liam – My myślimy że z [T.I] powinien spać kto inny. (Zayn poruszył brwiami w stronę Louisa).
Louis – Czyli kogo macie na myśli ? (ty się wszystkiemu przysłuchiwałaś).
Harry – No ty idioto. (z uśmiechem powiedział)
Louis – Z chęcią ale dlaczego przegapiacie taką okazje ?
H,Z,Liam – Uśmiechnęli się nie spuszczając wzroku z Louisa ?
Louis – No chłopaki ! Może ty Niall coś wiesz ?
Niall – Ja nic nie wiem cały czas byłem z tobą Lou.
Zayn – Ja już nie mogę ona cię kocha !!!
Louis – Uśmiechnął się ( a ty ledwo powstrzymywałaś się od śmiechu).
Niall – Dlaczego ja zawsze o czymś nie wiem albo dowiaduje się ostatni. Co?
Liam,Lou,H,Z – Bo ty albo jesteś w kuchni albo w knajpie ! (ze śmiechem)
Niall – Rzeczywiście !
Z,H – Idziemy do pokoju.
                                {uśmiechneli się do Lou}
Liam,N – My też !
Louis – Pa.

  Louis poszedł do łazienki wziął prysznic przebrał się i wskoczył do łóżka. Lou położył się twarzą do ciebie (a ty cały czas nie spałaś). Podglądałaś go on też cie             podglądał. Aż w końcu natknęliście się na siebie.

Louis – Nie śpisz !
Ty – Nie! I ty też nie śpisz.
Louis – Dowiedziałem się że mnie kochasz to prawda ? (z uśmiechem)
Ty – Ta-ta-kk (jąkałaś się i uroniła ci się łza )
Louis – Czemu płaczesz ?
Ty – Bo my nigdy nie będziemy raz... (Lou przerwał ci pocałunkiem)
Louis – Jesteś tego pewna !!
                     Zaczął się do ciebie dobierać ty nie protestowałaś.
                                             Kolejna część będzie jutro
                                                                                                   Tomlinsonowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz